thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan içtimai ağlara ve dizgiysiü bilgisayarlar, tabletler, akıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca devinme ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı tamamlanmak dâhilin en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının teferruatlı izahatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en kırık dökük ve en uz bilinen dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli müşteri yolculuğu temas noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak dâhilin sınıflandırır ve en sonunda onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni allıkırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri temeları hikayeleri, örnek vaka incelemelerine ilişkilar ve yöntem özetler ya da iş özetleri üzerine malumat dâhilerebilir. E-postalarınızın yemeden içmeden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını çıkarmak dâhilin ayar takdim etmek ciddi önem taşır. Kişiye özel dâhilerik ve ilişik çekici teklifler iştirakı çoğaltmak dair çok işleme yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem zanaat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla yan yana çok nüshada e-posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra yapmak zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en müşküllü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Zevk ve araştırı dâhilin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Elhak, YouTube raporlarında ayda dü bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Videoteyp pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını zaitrır. Blog derunğine gömülü videolar, B2B ve B2C dâhilerik pazarlama stratejilerinin senelerdir köşe taşı konumunda. Videoteyp benimsemek, derunğinizi daha fazla insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü yaka sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve içtimai iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız kısa ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği ilişik çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, sınırlı bir maksat kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla aracısız ilişkilantı kurmanın harika bir yoludur. Ne içtimai iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize kapalıdır. Feysbuk hala dünyanın en muhteşem içtimai iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları arasında hala pop. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün er aşamalarında B2B azrailları ile ilişkilantı yapmak dâhilin harika bir yer. Her içtimai iletişim ortamı platformu farklı dâhilerik türlerine iye olsa da bütünü az çok videoteyp/fotoğraf odaklıdır. Bu nedenle dâhilerik oluştururken bunları içtimai iletişim ortamı üzerinden kesinlikle neşretmek istediğinizi her dönem basar önünde bulundurun ve buna gereğince kombinezon dokuman. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği dâhilin, pazarlamacılar var olan her platformdan en uz şekilde anlamak dâhilin dijital pazarlama taktiklerini daimî uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha fazla faal kullanıcıya iye. Güdük mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin nezdinde kısa mesaj, müşterilere ulaşmanın en aracısız yoludur. Fakat içtimai medyada evetğu üzere mesajlar kısa ve öz olursa güçlü hale hasılat. Pazarlama ekipleri, tek metin dâhilermiş kısa mesaj hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif dâhilerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne kadar kişiye özel hale gelirse o kadar ilişik çekici evet, insanoğluı cezbeder ve dikkatlerini vermelerini esenlar. Ancak, derunğiniz maksat kitlenizin yalnızç ve ilişik kayranı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme dâhilin ayar sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, malumat görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metin mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital vardiya kartları üzere dâhilerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak bütün dâhileriklerinizde tutarlı bir titrem ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi derunğini (rabıt sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylece, kontrol sonuçlarında daha koca sıralarda ve daha kesif görülür, derunğinize yoğunluk artışı esenlanır. İyi SEO mealları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna kapalıdır. Web derunğinizde uz meyanştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha fazla sözcükten oluşan ifadeler) istimal etmek SEO’nuzu daha uz hale getirir, yoğunluk ve devirtürme dair daha koca meallar esenlar. Mürtefi itibarlı üçüncü yaka sayfalardan örgensel ilişkilar fethetmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri derunğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir ilişkiya mevrut her tıklama dâhilin ödeme dokumalır. Kontrol motorları ve çoğu içtimai iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin dâhilerik akışlarında hayaletlenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), muhteşem ağırlık yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli başlı anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (metin) ve ilişkilantı göstermesi dâhilin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, ekseriyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla bildirişim kurduğu ilk temas noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, bütün dijital varlıkları tutarlı marka çallıkışmasıyla teşhistabilir. Ayrıca web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme orantıını (daha fazla tıklama, kaydolma, vb.) zaitrmalıdır.
https://www.thespacetree.com/ozellikler